Worky weekend

Äntligen helg skulle man kunna säga även att det inte riktigt är rätt så känns det som att arbetsveckan är slut bara för att jag faktiskt är ledig imorgon. Innan jag gick på den här helgen så tänkte jag lite för mig själv att denna helg skulle jag enbart jobba mina timmar och inget mer än det. Ja men eller hur blev det egentligen? Ja inte så som min hjärna sa åt mig iaf. Men nu är det gjort, rik som ett troll kommer jag att bli åtminstone i mina drömmar. Men det var iaf sista helgen med delad tur och det känns toppen bra i kroppen och i knoppen med för den delen. 
Ja men imorgon är jag ledig och ska njuta av det 
 
Men Trixi och Babsan knallar på, lerigt som fan är det och värsta gyttjebadet i hagen. Babsan har lera upp över öronen, bedrövligt. 
Ska få en heltvätt imorgon så gott det går iaf och ska prova att cykla med henne någon dag med om vädret tillåter det :) 
 
Trixi joggar på, paddocken är rätt smutsig nu och åkern sjunker vi på men ska försöka ge mig ut på en annan åker imorgon och galoppera ur all energi :) 
 
 
0 kommentarer