Myskväll med dom bästa

 
Idag var ingen rolig dag för pållarna, de har regnat på tvären och blåst som attans. Då är de inte så glada att vara ute så inatt får de sova inne. Vi passade på att ha lite myskväll med spikmattorna och de riktigt älskar det. Figge somnade på 5 min... Så kul att se när de verkligen gör någon nytta och gillar det. 
 
De var de väl värda efter gårdagens hoppning. 
Och de ska ja berätta om med. De är ju riktigt roligt även om jag var otroligt mycket fegare igår än förra veckan. Men eftersom jag hoppar så små hinder så tänkte jag att jag ska lägga till de en gång till per vecka.. Tanken är cavaletti gång nr 2, upphöjda bara för att de ska bli lite extra skoj i vardagen. Så hoppas att de tycker de är lika skoj som jag. Figge är ju riktigt stabil när de gäller hoppning och jag är faktiskt inte nervös en enda gång, han kan hoppa av lite för tidigt men han fixar det alltid. Trixi har ju alltid lite mer fart och blir oftast lite mera taggad och där är vi inte så lika, jag är inte ritkigt lika taggad som hon. 
Men vi fixade de galant ändå. 
 
 
0 kommentarer