Långa dagar och man hinner med så mycket

Rubriken lyder inte för idag, idag känner jag att man inte är 20 längre, men så värt det! Kul att komma ut och festa till det lite eftersom jag jobbar alla andra helger som det faktiskt händer något på öa. Så man får ju passa på. Vi startade kvällen med en väldigt lyckad överaskningsfest för världens bästa Ann-Britt igår som fyllde 60 år! 
Senare på kvällen blev det Park Eklunden och lyssna på drängarna, vilket var trevligt, träffa en massa roliga människor och sitta och tjöta lite. Passade mig utmärkt! Hemma kl 3 så något trött har jag varit idag fast jag har iofs sovit hela dagen och nu lär jag ju va vaken iaf ;) 
 
Hästarna har fått uteritter nu 2 dagar i rad vilket är väl uppskattat och jag har fått en medryttare så de kan få komma ut i skogen ihop. Laddade är de ju men är ju inte så konstigt heller eftersom de var 6 mån senast som de faktiskt kom ut ihop. Första dagen så red vi bara en kortare sväng då Trixi var helt på tårna och blev rädd för grannen som rensade trädgårdslanden men det gick bra trots att hon kasta sig åt sidan men jag satt ju som gjutet. 
Dag 2 red vi längre och det gick riktigt bra, inga super stora monster längs vägarna. 
Jag är nöjd över att ha ut dom samtidigt. Känns bra och roligt för dom att få variera sig från åkrar och hemmaskogen eller paddocken. 
 
 
0 kommentarer