Bye bye 2018 and welcome 2019

Jag hoppas verkligen att 2019 bjuder på massor med bra saker. Man ska inte klaga på 2018 heller. Det har ju hänt en del rätt bra saker i livet med, men istället för att blicka bakåt så ser jag framåt och inleder det nya året med bara positiva saker :) 
 
Nu är ju julen över och vi inväntar nyår. För mig blir det lugnt eftersom jag jobbar nyårsdagen. 
 
Har skaffat mig ett medlemskap i Vais och ska fixa en tagg till gymmet i dagarna så vi kan ta det här på allvar nu. Nu får det vara tack o hej till mina extra kilon för föralltid. Det har varit trevligt men nu får det vara slut med det så därav min hurtighet och blivit medlem i vais. 
 
Trixi och Babsan har nog inga nyårslöften iaf. Jo babsan ska köras in under 2019 :) Tycker att hon kan bli en körponny. 
Men idag ska hon få besök av 2 barn som ska komma och rida henne. Hoppas hon tycker att det är kul. 
 
 
0 kommentarer