Stadshäng och pollenallergi

Igår åkte jag in till Jönköping och det blev ett besök på både Charlies och Hööks. Skulle shoppa ridbyxor då mina har gett sig. Hittade ett par oskodda på charlies för 400kr. Mjuka och sköna och inte alls så varma. Skönt nu under sommaren. 
Hittade även ett par på hööks med silikon skoning så jäkla skönt. Man sitter ju sjukt bra med det. Gillar det skarpt. Dom låg på 500 kr ca. O sen blev det även flugspray och bokstäver till paddocken. Som kanske inte blåser bort eller att färgen försvinner. :) 
 
Tanken var hoppning med min pålle igår men hon började hosta något fruktansvärt och  nu är det mycket pollen i luften... Gillar inte hennes allergi mot allt alls. Det är jobbigt faktiskt. 
 
Nu blir det lugn dag idag med skritt mot skogen och börja göra något med Bo :) 
 
Innan jag börjar med något ska jag fixa ordning bilder som jag tog på Jenny för ett tag sedan :) 
 
 
0 kommentarer