Denna paddock alltstå!

Arbetet tar aldrig slut och det blir tydligen aldrig riktigt helt 100 heller, men nu så ska vi se hur det blir efter gårdagens lastande av ca 2 ton sand... Arbetet var uppdelat så att jag körde med sladden med massa tyngder på och A lastade släpet. Drog med mig väldigt mycket så nu där det var ca 20 cm sand är 5 cm istället. 
I den nyare delen drog vi upp ena markduken för den åker upp ändå så varför inte gräva upp den då lixom? 
Idag ska jag prova att rida där först med Trixi så jag kan sladda till det ordentligt innan jag rider Bo. 
Men det är mycket pyssel för att få det helt 100 perfekt, Men som vi grävde igår på de ställena det var mycket och nu är det inte de så borde det vara nästintill perfekt. 
 
Kanske inte en kanonbild men det visar sig idag :) 
 
Iövrigt igår så klippte jag gräset, körde fast med gräsklipparen i ett hål och då är det tur att man har sin lilla trädgårdstraktor som kan dra loss mig :) 
Var även ut på en powerwalk med Trixi, hittade en runda som tar ca 1 timma så perfekt! 
 
Sen kommer det 2 bilder till i detta inlägg :) Se och njut! 
 
 
 
Har inte sett tidigare att Trixi och Bo har kliat varandra men det är ju perfekt då är de kompisar :) 
0 kommentarer