what's happening?!

Oj. jag tyckte 70 sidvisningar var mycket... idag är jag uppe på 150..... Vad är det som händer? Positivt helt klart men lätt överaskad... :) 
 
Dagen har varit extremt lång om jag ska vara ärlig. Tanken var sovmorgon imorse men när man har gått upp 5.30 de senaste dagarna så är kroppen lätt invand på det och man vaknar, dock somnade jag om till 6.30... Man får vara glad för det lilla helt klart. 
Började dagen med släppa ut hästarna och sedan frukost till Innan vi dör som jag så vackert somnade ifrån igår. Efter det var de vedkörning och 11 säckar blev det och tungt var det. Sedan började mocka ur bäddarna, tur att jag har tagit det i omgångar så det inte var så mycket. Nu ska det ju börja vara plus grader eventuellt någon minus någon natt så för att det ska bli lättare sen så är det bättre att göra det nu :) 
Sedan harvade jag paddocken och fixade där efter att vi dränerade den igår. Ska bli spännande och se hur det blir nog med vattnet osv :) 
 
Nu kan jag erkänna att jag lagt mig i sängen trots att klockan inte är mer än halv 10, men klockan ringer 5..30 och jag är trött så vad ska man göra. Bättre och vara pigg imorgon på jobbet än ikväll. 
 
Här kommer en bild på mina fina stallkatter! 

Från vänster: Simba, Acki och Adolf
 
 
0 kommentarer