Helt jävla awesome!

Så ja, efter en tids kämpande så jädrar kan jag säga att det går bra :) 
Jobbet går kanon, trivs som fisken i vattnet. Det är sommar och sol och ja det rullar på fint på den fronten. Pengarna kommer in lixom.. Vad mer kan man begära? 
 
Trixi står ju kvar i sin sjukhage men hon är ju bättre så det går nog oxå åt rätt håll. Hon har fått en till sjukhage att vara i så att jag kan mocka utan att ha henne som en igel lindad runt tassarna. Hon gillar sanden då hon alltid rullar sig, det det kliar skönt :) 
 
Bosse ska sättas i gång av Alina så men nya skor först. 
 
Tildes hästar har flyttat ner hit och betar av 2 hagar då inte Bosse skulle klara det själv. Så nu blev det en riktigt hästgård... 5 hästar totalt :) 
 
Jo då för att summera så känner jag mig helt awesome! Nu ska jag gå ut och pussa på min fina häst <3 
0 kommentarer