All I ever wanted!

Igår var det kalas. Släkten kom hit och firade mig som då fyller år idag. Men vi tog det en dag tidigare för att det skulle passa alla :) 
Det var en trevlig dag med massa mat och tårta. :) 
Fick en hel del presenter med. Böckerna om Gatukatten Bob, en resa till ryttar-em med övernattning (eller falsterbo), en nytt objektiv till kameran, en dator, pengar,blommor, cavaletti block och kamera väska. 
Trevlig dag helt klart :) 
 
På kvällen sen kom även Annika och Hasse. Mycket trevligt! 
 
Idag dagen då det verkligen gäller så blir det vanligt hemmafix, typ som vedkörning, ska ut och prova mitt nya objektiv. och sedan rida min fina häst ska se om Anders vill filma det. Ska även prova mina nya cavaletti block :) 
 
En stillbild på mig och Trixi från i förrgår. 
 
 
0 kommentarer