Trixi!

Nu är det dags att börja sätta igång på riktigt. Idag har vi haft en skogspromenad, ska varva detta med longering och tömkörning i skritt, Både på bana och ute på gräsvägarna.
Nöjd och glad häst som fick komma ut i skogen idag och pigg som tusan det var körigt att hinna med. :) 
Ska även utöka hagen och att hon får gå på dagarna på gräs med munkorg och sedan vara i paddocken på natten. Imorgon är en kort dag på jobbet då jag slutar 11 så då blir det att fixa en hage till henne med lite gräs i åtminstone. 
 
Snart är det dessutom slut på denna långa jobb perioden vilket ska bli skönt för nu är jag faktiskt inte pigg längre, det var länge sedan jag var så här trött om jag ska vara ärlig. 
Det blir rena semestern med arbete jämfört med hur det är nu :) 
 
Snart är det även dags för nya äventyr. Ska bli super kul, spännande och jag är jätte taggad, mer om det kommer men det kommer när det närmar sig :) 
 
Här kommer en bild på Alina och Bosse som tog en tur både på bana och i skogen :) 
 
 
Så nu blir det igångsättning av 2 hästar fram över. :) Kommer bli smutt som tusan
0 kommentarer