Shopping på Hööks!

Eftersom tanken var att jag skulle handla på mässan i Göteborg men att Hööks inte var där med sin monter så gick ju inte det, då blev det att åka in till Jönköping igår och shoppa lite. 
Har sett en brun väst länge men den var ju dessvärre slut i min storlek så då fick det bli en svart och det ångrar jag inte en sekund. Hur skön som helst och passar perfekt nu när det börjar bli höst. 
Tjockare modell med krage, här kommer en bild på den. 
 
 
 
Passade även på att köpa dom regnchapsen nu när de var lite rea på dom. Jag tänker att det kan vara bra att ha så slipper jag bli blöt och har inget att klaga på när det är dåligt väder, Bara att rida ändå :) 
Bild på dom: 
Av det lilla jag har provat dom så sitter dom väldigt bra och förhoppningsvis står dom emot regnet och jag kan klara mig hyfsat ifrån att vara dyngsur. :) Blir spännande att testa de sen. 
 
Shoppade även ett Trinity dressyrschbrak med matchande lindor, här kommer bilder på dom. 
 
 
Nu ska jag äta lite frukost och sedan är det dags att gå ut och dra om tråden, ändra yttligare lite i sadelkammaren och få upp ett par krokar till. 
 
Trixi ska även få tömköras idag och så får vi se om jag hinner med så mycket mer innan jobbet. 
 
Men för att summera shopping så är jag fruktansvärt nöjd. 
0 kommentarer