Planerar min dag!

För mig är det ganska viktigt att planera och veta lite hur jag ska ha det under dagarna. 
Blir det inte som jag tänkt mig är det inte hela världen dock så kan jag blir rätt snurrig och så men det brukar gå över. 
Men idag har jag en plan iaf. 
Håller på att bygga upp min katthage till mina innekattisar, lika som dom har haft på alla andra ställen jag bott på. Och anledningen till att det blir en katt hage och de inte får ströva fritt på näs är just för att min ena Puffe, han är 7 år och har alltid haft sin katthage och känner sig trygg där, då har jag lite svårt att släppa ut han bara sådär, hellre att han är trygg och trivs än att han inte kommer hem igen. 
Jag vet att det finns folk som tycker att jag ska släppa ut dom men jag gör så här och jag vet att de gillar det. Och då gillar jag oxå det! 
Så dagens planer är att fixa stallet innan hovis kommer, ta in hästarna och borsta/spola rent dom, äta lunch innan jag beger mig ut igen och bygger rampen som ska gå från fönstret och ner till kattisarnas hage, sedan i kväll ska jag tömköra eller rida min vilda häst. 
 
Dags att börja dra sig, bilder på katty-hage kommer senare =) 
0 kommentarer