Mina dagar

Ja jag vet att det är skit tråkigt att läsa min blogg just nu eftersom det inte händer så mycket i mitt liv och jag har en dålig uppdatering. Men jag tänkte iaf att jag skulle skriva av mig lite den lilla stunden min hjärna orkar fokusera på dator och tangenter. 
 
Hjärnskakning önskar jag ingen inte ens min värsta fiende.... (jag har ingen sån dock) men det är skit tråkigt rent ut sagt att inte riktigt kunna göra som man vill och hålla igång som jag har gjort innan utan att hjärnan dör/tröttnar. Ni som har haft det vet hur det är förmodar jag. Jag ser mina 4 vita väggar och ett gäng vampire diaries avsnitt. 
Jag har börjat röra mig ut och igår satte jag upp på Trixi och skrittade av henne i 5 min efter att Jenny ridit henne. Ja det var sjukt jobbigt för min hjärna..... Bara för att jag gjorde det och för att jag rör lite mera på mig betyder inte det att jag mår speciellt bra, men jag mår inte bra av att ligga hemma raklång i soffan och titta på taket heller. 
Man blir smått deprimerad och hinner fundera en hel del. 
Min tanke är att jag ska ta det lugnt denna veckan med och sedan börja mer sucessivt och sätta igång mig med längre turer uppe och mindre i soffan. Men jag måste ta det i den takten som det krävs. 
Uppdatering kommer mer sedan, nu ska ja äta lite innan ja ska upp å göra ordning Trixi åt Jenny :) 
0 kommentarer