Gårdagen

Skrev klart ett arbete igår som jag ska kika in på idag och se så jag är nöjd och sedan är det bara till att fortsätta, duktig som jag är. 
Åkte till Trixi på dagen och tömkörde henne ute i paddocken vilket gjorde att hon hostade en del så kanske ska hålla mig i ridhuset om det är mindre damm där. Hon trampade på bra och verkar tycka att det är ganska så kul att komma igång igen. Och jag med för den delen. 
Försökte få till en snygg bild när vi tömkörde men det är inte så lätt att fota den damen.... Så blev en från häromdagen på stranden i hagen. 
 
 
Sedan så åkte jag till pensionatet å smaskade en räkmacka, det är lite vardagslyx. på kvällen var det jobb som gällde och de blev en körig kväll och hann inte med alla mina besök som skulle pga ett larm... men det var kul och jag fick lära mig något nytt. 
Sedan efter jobbet så åkte jag och Lejon upp till norr och gick en promenad ut med västra sidan tillsammans med Hanna när hon red sin ena häst. Fantastiskt fint är det :) 
Solnedgång :) 
 
 
0 kommentarer