Snart är det dags

La igår ut bilder på mitt nya ställe och det känns bra att kunna göra det nu och att saker och ting faktiskt har löst sig på ett bra sätt. 
Så jag tänkte att jag skulle berätta lite om det och en liten housetour i bilder. Mer bilder kommer när jag flyttat in och bor. 
Inflyttning 1 aug så jag blir kvar på öa ett par månader till. ;) 
 
Lägenheten är en 3a i ett flerfamiljshus så jag har 3 grannar, Relativt stort kök, (lagom till mig) Stort sovrum och vardagsrum, har även ett mellan rum som blir litet kontorsliknande. 
Toalett med dusch. 
Kakel ugn om jag vill elda för värmen annars element. 
Hyr även stall med 4 boxar lagom stora boxar och högre till tak än vad jag har här. Massor av mark och hagar. Oändligt med ridvägar. 
1 km till havet med brygga och möjlighet att bada med häst. 
Jag hoppas att Babsan och Trixi kommer att trivas bra. Men här får ni lite bilder istället :) 
 
 
Håll till godo med dessa så länge så kommer det fler när jag har flyttat in och gjort mig hemma stadd :) 
0 kommentarer