Näst sista dagen på jobbet

Lördag och jag jobbar min sista helg på Annero. Det är lite blandade känslor faktiskt. Framför allt reaktionerna under denna sommaren från mina vårdtagare när det fått veta att jag ska flytta. 
 
Frågan är hur blev jag så här unik? Så himla mycket fin respons som jag har fått av alla, jag älskar "mina" pensionärer <3 
 
Men vi ska inte deppa ihop, jag har ju inte ens börjat kvällen än. 
 
Idag har vi kört ngra repor till tippen, mycket har kastats och jag börjar snart mitt nya liv. Orkar inte spara på en massa skit som jag kanske kommer att använda. Men detta kanske verkar aldrig dyka upp dock. 
 
Trixi är motionerad på morgonen, det märks att de tycker att det är varmt. Hon var inte alls på topp. Men fin ändå. Många pauser så var hon riktigt trevlig stundtal. 
 
 
0 kommentarer