Det går mot varmare tider säger dom

Vaknar upp på morgonen och det är frost och -4 grader. Ja det känns redan varmare.. 
Nä men det kommer väl alltid ett bakslag så varför inte detta året liksom, det är lite av en tradition och jag är inte bitter. Hellre att vattnet kommer i snöform och det smälter än att både vår och sommar regnar bort. Det blir ju lite vatten till bönderna och man ser på vissa åkrar att det hjälper även om d kanske inte är så glada i frost. 
 
Livet på näs knallar på iaf, jag kände väl lite att det var dags för en uppdatering, Long time no seen. 
 
Babsan fick ett bakslag i inkörning så nu backar vi tillbaka lite och stressar inte på. Ska ringa vet och ta en tand koll innan vi fortsätter. Det är något som spökar i munnen tror jag och det är bra att kolla upp samt att hålla ett öga på Trixis fickor. 
Trixi jobbar på iaf med varierad träning. Vill ni följa oss så finns vi på Equilab app ;) 
 
 Den här helgen är jobbhelg och även den extremt dryga jobbhelgen. Kväll i all ära men 3 kvällar till 21. Kul Kul!! Ska åtminstone försöka omstruktuera hemma livet så jag inte är död söndag kväll för det inte är direkt smutt. 
 
Men men nu ska jag äta frulle och sätta igång dagen :) 
 
 
0 kommentarer