Det blir inte alltid som man tänkt sig

Denna helgen hade jag 3 lediga dagar, nästan 4. Skulle börja halv 4 imorgon em men idag när jag fördriver tiden medans jag väntade på båten så ringde chefen och frågade om jag kunde jobba ikväll istället för imorgon och jag är ju personen som är sämst på att säga nej så det är ju klart att jag kunde, sagt å gjort. tog 14.10 båten hem och bara fixade det sista i stallet innan jag drog iväg till jobbet. Så hästarna fick en vilodag idag och vi kör imorgon istället.  Jag är ju faktiskt ledig imorgon :D 
 
Men idag då var jag i Jönköping en sväng, va in på en del ställen och fixade lite julklappar och även en julklapp till mig själv. Köpte mig en parkas på Hööks, den är lång och tjock, går ner till knäna å det kan ju jag behöva som fryser så. 
Imorgon blir premiären och rida i den får vi hoppas att jag håller mig varm. 
Babsan fick också ett nytt stalltäcke, lite tjockare modell så hon inte fryser. 
 
 
0 kommentarer