Summering av 2018

Jag skulle ju inte göra någon summering men jag kunde inte hålla mig. Så innan du börjar läsa så vill jag bara göra dig redo på att inlägget kommer bjuda på bilder och text dessutom kommer det att vara oändligt långt. Men jag hoppas att du gillar det! :) Då kör vi.
 
 
Verkade som att det var en bra start på 2018. Jag hade ett mål jag skulle uppnå och det var att börja hoppa Trixi ordentligt och det får jag väl säga att jag har lyckats med. Från att inte våga hoppa alls till att faktiskt ha det på schemat en dag i veckan. 
Januari för min del verkade inte hända så mycket så vi kikar vidare. 
 
 
Jo en sak till från Januari, jag åkte in till stan en kväll för fotografera E4an från bron. Hade nästa glömt bort det, men det måste jag göra om och gärna en stjärnklar kväll. Nu tar vi en titt på februari. 
 
 
Den här bilden är tagen i februari, då har hon varit i gång i ca 6 månader. Och nej jag vet att hon ser inte för rolig ut i kroppen. Men vilken tur att vi har jobbat vidare på det där med muskler. 
 
 
Här har vi visst en uteritt i Mars, dessutom läser jag att hon har en glad och pigg vecka. :) 
 
 
Fotograferingar är något vi kommer se mycket av och ja jag har snurrat in på stjärnor. Det kommer vi se mera av :) 
 
 
Iklädd den lila outfiten och redo för vår. 
 
 
Ut och fiskade här men det gick ju inte så bra som vanligt, Fiskar nappar aldrig när jag fiskar. 
 
 
Första mötet med hästmassören Jenny (Ms Trapezius) Vill du ha mer info hur man kontaktar henne, hör av dig ;) 
 
 
Bröllopsfotografering i Juni. 
 
 
Thunder, feel the thunder. (Nej det slår inte ner i ladugården) Men häftigt var det. 
 
 
 
Sommarkvällar <3 
 
 
Augusti på stubben :) 
 
 
Hopphäst :D 
 
 
Sista ridturen ihop innan Figge flyttade hem igen. 
 
 
Så blev det Oktober och denna sköna lilla böna flyttade hem till mig. Jag blev helt enkelt med Ponny :) Ångrar inte det en enda sekund. Och dessutom så känns det bättre att äga sina hästar än att ha dom på foder. 
 
 
Hon kom till Visingsö och började livet här med att turista i Näs borgen :) 
 
 
Avslutade året med att börja inkörning. Vilket gick bra, hon snurrade bara en gång. Och lyckades stå stilla i ca 5 sek som längst. 
<3 
 
 
Trixi avslutade året med ett perfekt pass på åkern. 
 
Nu blickar vi framåt och hoppas på ett toppen bra år! 
 
Gott Nytt År på er mina vänner och bekanta! 
 
 
0 kommentarer