Semesterfirar'n still going strong!

Tjo hej, 3dje dagen på semestern och jag har nog aldrig varit så sysselsatt när jag har jobbat som jag är nu när jag har semester. Det finns miljoner saker att göra och jag kommer på nya hela tiden. Det är körigt att ha semester må jag säga. 
 
Igår löshoppades Trixi, övning jag fick tips av Jenny. Trixi skötte det galant och hon tycker att det är riktigt roligt. Tur hon får löshoppas så jag slipper hoppa uppsuttet, hon blir så himla taggad då. 
 
Idag ska Figge löshoppas samma övning. 
Trixi ska ridas på åkern. 
 
Imorgon kommer Massören igen och de ska bli kul att höra vad hon har att säga denna gången. :) 
 
Dagens to do blir att mocka hagar, dra om tråden lite och få upp en grind så jag kan öppna upp Trixis fång hage så hon kan knalla ut på lite gräs några timmar per dag med sin reducerare till en början iaf :) 
 
Men först frulle! 
 
 
0 kommentarer