Sicken ullaredsresa!

Mycket shoppande blir det när man är där. Min budget blev precis som jag hade tänkt den och köpte sån postkodlott för att minska ner 500kr. Perfekt! 
Tänkte att jag skulle berätta lite vad jag köpte. 
Hittade nere på hästavdelningen 2 par ridbyxor, ena var av lite sportigare modell med silikongrip som knäskoning och med bling, gav 499 för dom, men dom var riktigt snygga så det är dom värda. Det andra paret var ett par horze ridbyxor med silikonpluppar som helskoning, riktigt mjuka och sköna att ha på sig. och ganska vanliga i övrigt, gav 299 för dom. Så nu har jag iaf ridbyxor så jag klarar mig ett tag. 
Sedan blev det lite bra att ha saker, uppbindningdkrokar till hönäten, delta, b-vitaminer på dunk då båda hästarna får det nu, slowfeedingnät till Trixi, köpte även ett par tömkörningstömmar 16 meter, just såna jag har velat ha länge och jag gav väl 99 kr för dom. Så helt klart värt det, köpte även en dressyr gjord och en allroundgjord modell längre än den jag har nu. 
Blev inte så mycket mer där nere och så lite leksaker till katterna. Dom fick en larv därifrån för några år sen och den är snart slut och Puffe skulle inte kunna leva utan sin larv. :) 
Så då fick det bli en ny. 
Även bjällerboll till ludde som han älskar och dessutom försvinner dom spårlöst, jag undrar om han äter upp dom?! 
 
Uppe på klädavdelningen hittade jag en hel del, köpte 2 par jeans för 150 kr, massa linnen och t-shirts,BH:ar och underkläder plus strumpor, Kanske inte något som var wow, men alldagligt och snyggt! Tillräckligt Wow för att ja ska vara nöjd. 
Sedan blev det lite av det gamla vanliga som hårinpackning,ansiktskrämer,tvål,schampoo/balsam, mer hygiengrejer. 4 kassar blev det iaf och jag är kanon nöjd med dagen! Slutade shoppingen på 3500kr! Bra dag! 
 
Dock ska jag vara ärlig och säga att den blev lite mer än 3500 kr på den där resan. 
Åkte visst dit för fortkörning med...... OMG! Det var ju inte riktigt planerat, men men nu kör jag lagligt hädanefter och kommer inte köra över 70KM/h på 70 sträckan.... för det blir dyrt om man blir stoppad! Så roligt är det faktiskt inte att betala staten för att man råkar ha en tung högerfot och svårt att hitta bromsen.... ;) 
 
Så det blev ett långt inlägg och jag skickar även med en bild på det jag shoppade :) 
 
0 kommentarer