PW med intervall mitt i min delade tur på Annero

Här gäller det att inte ligga på latsidan om man vill uppnå några resultat. Skam till den som ger sig! 
 
Inget större fuskande i min diet, visst jag höll på att svimma på jobbet i lördagskväll, var väl inte riktigt på topp må jag säga. Allt svartnade när jag skulle sätta mig i bilen utanför min sista vårdtagare och gissningen på den är att de var sockerbrist för när jag kom in till Annero igen så tog jag 2 kakor och kände mig bättre rätt så direkt. men jag har ju oxå sagt upp allt som hade med socker att göra. 6 dagar gick det och sen var d kört. 
Tror att de handlar om att inte ge upp det helt utan kanske minska ner på det istället. 
 
Så idag har jag delad tur på Annero, jobbat 7-11 och sen 16,30-20.30 så nu i mellan har jag varit ut och gått en PW med intervall träning på det och sett ut en stig i skogen som jag tänker cykla imorgon. 
 
Trixi har fått gå ihop med Bosse nu under dagen med sin munkorg vilket fungerar väldigt bra. 
Nu har det ju dessutom gått ett par dagar så imorgon ska vi ta våran första skritt runda ihop för hand, jag tänkte att jag tar lilla rundan i skogen som är ca 15 min i en veckas tid om allt går vägen och sedan utökar vi den. Mjukt underlag är det ju sagt. Så skogen är ju mjuk och perfekt när den är så nära :) 
 
Nu ska jag beställa en grimma till betesreduceraren och sedan kallar jobbet igen :) 
 
 
0 kommentarer