Nytt träns

Skrev på ett träns för länge sedan att jag var intresserad av att köpa. då tyvärr hann det en annan tjej före men i förrgår hörde hon av sig och sa att deras affär ej hade blivit av så då stod jag näst på kö att vilja köpa det. Så förhoppningsvis så kommer det idag :) 
 
Det är en kopia av micklem, jag har sneglat på micklem länge men dels så kostar dom alldeles för mycket för min plånbok så har backat pga av det och sen är dom ju faktiskt extremt fula. Men jag har hört att dom ska vara himla bra och att de flesta hästarna trivs på det. 
 
Hur är eran erfarenhet av micklem? 
 
Jag rider just nu på pullar-träns vilket jag tycker hon fungerar bra på och hon trivs rätt bra på det. Men jag tänker att varation är bra?! 
 
Så jag vill höra era åsikter nu kring micklem.. Bomba gärna! 
1 kommentar
Felicia

Jag tycker om Micklem jättebra, alla mina hästar har funkat bra på det! Det är ju inte så att man märker värsta största skillnaden, men man känner att de är nöjda med det :)
kram

Svar: Kanon! Jag provade bara det igår men det var alldeles för stort.
trixiotess.blogg.se