Jisses Vad tiden går fort

20 augusti idag redan. Var tar tiden vägen? Jag har alltså bott här i 3 veckor redan, gick inte dom lite väl fort. 
Ska väl erkänna att jag inte känner mig riktigt hemma än och det lär väl dröja innan jag gör det. Ska inte heller säga att jag saknar Visingsö och vad det gett mig senaste åren däremot så finns det människor jag saknar mer än andra. 
Saknar mitt jobb lite och alla goa pensionärer. Man fick liksom en relation till dom. Det kan jag sakna att sitta och prata om allt mellan himmel och jord.
 
Men hästarna verkar trivas, Adolf och Kissen också. Ludde och puffe har fått ny energi och busar mer än vanligt. 
 
Idag är jag iaf ledig och det känns bra, det var en tuff helg. dagens att göra är inte mer avancerat än att städa huset, packa upp det sista och rida Trixi plus motionera Babsan. 
Åka ner till sjön sen en sväng med vad det innebär. 
 
 
0 kommentarer