Loong time ago

Nu har det hunnit gå ett par dagar sedan jag bloggade sist igen. Men vi lever ännu. 
Har hunnit vara iväg på Elmia horse show i mellan med. 
Där fick Figge ett nytt pannband med blått bling från Ps of Sweden, jag gillar det där för de är smidiga med knäppningen och enkla och byta beroende på vilken outfit man har.Jag tycker att det är roligt att matcha. 
Så nu har jag ett med rött, lila ,blått och swarowski. Swarowski pannbandet går hem till varje färg. 
Men som sagt Figge fickett blått, tycker inte han bär upp lila riktigt lika bra som Trixi. Och kul att  han fick ett eget. 
 
Hästarnas liv rullar på med träning osv. 
Idag har vi hoppning på schemat men innan dess så ska de klippas ett lufthål. Jag vill inte riktigt klippa hela hästarna för de rids inte så hårt och förhoppningsvis så räcker det med luft hål. Gör det inte de får jag väl helt enkelt klippa mer. 
 
Nu ska jag snart ut och släppa ut dom och åka och jobba men innan dess så hann ja ju blogga eftersom jag är rätt morgonpigg. 
 
Tänkte också att jag ska visa er min senaste bild jag tog på Brahekyrkan i dimma under stjärnklar himmel. 
Vore kul om jag fick några kommentarer på den. :) 
 
 
0 kommentarer