Fullt ös medvetslös!!

Vila är något som jag skulle gjort i helgen men istället för att vila så körde jag på från 6.15 till 21.00 igår och idag hann jag vila några timmar under dagen men idag var dagen som jag verkligen kände att det har varit fullt ös i ca 2 veckor. Min kropp är helt slut! Men som sagt vila får jag väl göra när jag bor permanent på Annero om ca 45 år... ;) 
 
Idag har iaf Babsan fått komma ut i skogen och lufta sig lite och smaka på blåbärsriset, Hon hoppade även över en stock. Pigg och glad ponny som longerades lite också. Hon skötte sig exemplariskt. 
Sen var det Trixis tur att longeras och då mutade jag babsan med lite hö men de funkade inte, hon sprang och skrek efter Trixi ändå. Så när jag var klar med Trixi då åt de upp höet ihop istället ;) 
 
Nu kör vi jobb hela veckan och hästarna motioneras på kvällarna. Så fort babsan har landat lite så ska jag sätta igång med inkörning. Men snart ska jag sova så jag orkar med den kommande veckan. 
0 kommentarer