Winter wonderland!

Snö är fantastiskt i all ära får den ligga kvar även om jag är sugen på vår. Men dessför innan ska jag ha hittat någon som är villig att hålla i en kamera för lite fotografering alternativt filma mig och Trixi, Någon som känner sig manad till detta uppdrag?! 
 
Igår gick hon himla bra igen och har verkligen fått den energin som jag ändå lite längtat efter. Hon är himla häftig och rida just nu även om hon taktar i skogen och så fort man tar tyglarna kastar hon med huvudet och studsar. Hennes power i traven är utan dess like, hon har sån energisk trav att hon nästan skjuter av mig. 
Just för att hon är så som hon är just nu vore det fantastiskt att få det på bild eller film. Galopp i 50 cm på åkern vad kan va härligare? 
 
Blir att rida henne där idag igen och även skritta Figge där, bra träning för honom också :) Det är tungt i snön! 
 
 
0 kommentarer