En dag i stan

Det är himla fiffigt det här bonus sytemet på hööks. Igår köpte jag ett täcke till Figge som egentligen skulle gått på 499 men eftersom jag hade 150 kr i bonus blev det bara 349kr, perfekt liksom! Han fick ett tunnare utetäcke som förhoppningsvis håller regnet på utsidan och inte läcker igenom. Och så va de fäste för halsdel så de är ju perfekt. 
Figge fick också sitt tillskott perfect gentlemen, vilket fungerar super då han inte visar några större tecken på att vara hingstig. 
Trixi fick ingenting faktiskt, vi har så vi överlever även den värsta orkanen. 
Jag däremot köpte ett par ridbyxor som jag kikat på tidigare helskodda med silikon grip. Älskar det! Hur sköna och bekväma som helst. De jag köpte igår var lite låga i midjan men hade inte chashen för att köpa några med högre midja, Inte så sugen att lägga 1600-2500 kr på ett par ridbyxor, framför allt inte när jag mest rider i skogen :) 
 
Idag blir det till att fixa pållarna innan jag börjar arbeta 15.30 :) 
0 kommentarer