Bra att ha!

Nu måndag och Tisdag har jag jobbat såna 7-16 vilket brukar betyda att man är trött när man kommer hem, men nej inte jag inte. Igår tog jag mig an hästarna och körde galopp programmet med dom båda, blev totalt 45 min per häst med diverse före och efter fix. Var inne ca 21.30 och var jag trött då eller? Nope inte ens lite. Samma visa idag 7-16 jobb sen hem snabbt och släppa ut hästarna efter att hovis var här och sedan iväg till stan. 
 
Jag behövde åka in till stan då det börjar tryta på nylanders hästkräm bland annat. 
Shoppade som sagt hästkräm,flugkräm,ice gel, solosan,prob schampoo och prob deo. Trixi fick även ett flugtäcke, mio fly rug. Figge har ett sådant och jag tyckte att trixi behöver ett hon med. Hon blir ju rätt biten och det kan va skönt att bli kvitt flugorna nått sånt där iaf. 
Dessutom så är det bra pris på dom 499kr, bra passform och snurrar inte. Så imorgon ska vi inviga det! 
 
Nu är jag lite trött och ska sova så jag orkar med resterande av veckan :) 
0 kommentarer