Härlig helg i Falsterbo

Nu har det återigen varit tyst på min blogg ganska länge men har haft lite annat för mig. 
 
I fredags åkte jag och mamma till skåne. Gjorde ett stopp i helsingborg för att hälsa på moster och käka lite lunch. Rullade sen vidare till Trelleborg där vi skulle bo under helgen som spenderades i Falsterbo. 
På lördagen var det mest hoppning på schemat och närmare bestämt derbyt om Peder kammande hem vinsten i. Derbyt är verkligen super roligt att se, annorlunda hinder med lite natur inspirerat. 
 
Söndagen var det dressyr och Patrik Kittel och Deja vann sin klass och sedan tog sverige hem segern med laget. Sjukt fina hästar och häftigast att se va nog en tysk med hennes musik, så rytmiskt och maffigt. 
 
Hoppningen på söndagen kom Sverige 3a så de är inte fy skam det heller. :) 
Vi åkte hem på söndagen och var hemma strax innan midnatt. 
 
Borta bra men hemma bäst sägs det ju. 
 
Idag har jag nyss kommit hem från massage och ska chilla lite då man blir lite sliten av det. men skönt var det! Så netflix är min bästis! 
0 kommentarer