3 veckor senare

Då var semestern slut för denna gången och jag börjar min arbetsvecka med en ledig dag. Hur sweet va inte det? Känns rätt smutt faktiskt. Jobbar halva dagen imorgon och ledig onsdag så de känns som en mjukstart. 
 
Idag är iaf dagen som jag har längtat till och säkert mina hästar med. Måndag och det betyder ju hoppning. Jag fick en så himla bra känsla förra veckan så jag tyckte att det var roligt så har verkligen sett fram emot idag. 
 
Har inga feta övningar på gång utan tänkte sätta ut 3 enstaka småhinder, och bara rulla över dom. Kanske våga tänja på gränserna lite och höja lite. Ska sätta ihop hinderstödet som gått sönder så jag kan göra en mini oxer. 
För övrigt blir det att mocka hagar. 
 
Jag kan ju erkänna att jag har sjuk träningsvärk sen jag var på gymmet i söndags, men på de igen åtminstone 1 gång/vecka, Det borde jag ju kunna klämma in med jobb och 2 hästar tänker jag. Annars får jag väl hitta på nått annat. Muskler behöver jag och ner i vikt med :) 
 
Nu intas det frukost innan jag ska ut och sladda till banan och bygga hinder. 
 
0 kommentarer