Lite tankar och lite annat

Det har ju pratats om den här foderbristen och jag har sett på hemsidor,facebook ja alla möjliga ställen. Jag har ju konstaterat att jag inte lider av den iaf. (peppar peppar) En häst på en ensilagebal, hoppas det blir kallt så de inte möglar. 
Mitt lilla monster äter ju inte så mycket för då blir den för tjock, hon äter 500 gram till kvällsmat nu för de har lite gräs att pilla med, sen är Trixi generös och delar med sig av sin frukost så den lilla inte svälter. (snel hest) 
 
Jag har lite motiavtionsbrist igen och ska sätta mig och kika på övningar och sånt som ger mig inspo till både Trixi men även till Babsan. Någon som har bra shettis övningar? Kan ju inte bara longera och tömköra utan behöver ha annat att göra med. Tanken är ju att köra in henne men vi behöver ha annat att göra med. Kan ju inte rida henne så allt måste ju ske från marken. 
 
Idag har jag tänkt att jag ska hoppa Trixi iaf. Ska hitta någon rolig övning även där. 
 
 
0 kommentarer