En vecka senare

Så nu är jag på både fötter och banan igen. Har legat sjuk i halsfluss denna veckan och det har varit allt annat än roligt. Fy tusan för att inte kunna svälja eller äta eller något. Har precis nu igår kunnat börja äta igen vilket är hur skönt som helst. Levt på nyponsoppa typ ett halvt glas om dagen. Det har ju inte varit någon höjdare men 3dje dagen på pencillin kuren och jag kände mig bättre. Även om jag är lite trött och matt i kroppen så går det ändå framåt. 
 
Hästarna har ju blivit lidande men har löst det rätt så relativt för Trixi iaf, Figge ska jag ta tag i idag. Han ska få sig ett bad med sitt Prob schampoo och smörjas in därefter med Prob Olja och imorgon kör vi på med BB/hästsalva krämen. 
Tänkte även att jag ska longera honom idag för att komma igång med muskulaturen igen. 
Red Trixi igår och jag vet inte vem som egentligen var gladast jag eller hon.. :P Travade lite i paddocken men red ganska snabbt ut igen då det är roligare. 
Ska rida henne en sväng idag med. 
 
Men nu ska jag gå ut och städa ur utetoaletten. 
 
 
Bjuder på 2 gamla bilder på pållarna. <3 
0 kommentarer