Lazy day!

Sååå jäkla skönt att ha en riktig latdag! Jag har faktiskt inte gjort många knop. 
 
Trixi kändes lite off igår och då tyckte jag att idag passade bra att få en dag off från ridning och motionering. Egentligen för hennes sjukdomshistorias del så ska hon helst inte stå men ibland behöver man det. Och eftersom jag behövde en dag där jag inte gjorde så mycket så passade det bra. Även Figaro vilade idag, han har varit lite knackig i ett bakben nu i några dagar, troligtvis vrickat sig i hagen så imorgon ska vi skritta lite och känna på honom. Han har även fått ha spikmatta ett par dagar och förhoppningsvis har det hjälpt till lite. 
Har istället idag smort av tränsen vilket jag verkligen var i behov av, har nog inte smort sedan i somras och ena par tyglarna satt bokstavligt talat fast... Skärpning på mig! 
Ska försöka lägga till avsmorning efter varje arbetspass behöver ju inte vara så avancerat. Passar även på att koka betten då det var dags. 
 
 
 
Mina mysisar i deras pyjamasar <3 
0 kommentarer