Den här känslan....

 
......som jag har haft de senaste dagarna är inte rolig. Har känt mig trött, orkeslös och haft feber. I Onsdags tror jag att jag hade alla sjukdomar på en och samma gång. Men igår och idag känner jag mig piggare. 
Har haft ganska ont i magen och tänkte att jag ska försöka ut och röra på mig lite idag. 
 
Dels så har jag ju ett dilemma och det är ju att Trixi inte mår bra av att vila och när man själv inte mår bra så är det inte smidigt direkt. Jag har läst och förstått det som att en fånghäst ( en häst som har lättare för att få fång) inte ska vila något nämnvärt så då är det bättreatt hålla igång. Men eftersom att jag känner mig piggare så passar det ju bra. Ska skritta ut henne en sväng idag då paddocken inte tillåter att vara där eftersom den nu är en gyttjepöl. 
Låt det bli lite minusgrader istället den var så mycket bättre då.
 
Bjuder på ett gäng gamla bilder på Trixi. Dock så skulle jag vilja ta nya såna här och även några på Figaro så om någon känner sig manad till att hålla häst någon dag så är ni välkomna ner :) 
 
 
 
 
 
0 kommentarer