48 timmar!

Utav ett rent helvete i sitt liv. Magsjuka är något jag inte ens önskar åt min värsta fiende för fy attans vad dåligt man mår. Men nu som sagt 48 timmar senare och jag mår bra, visst kaffet smakar inte mumma direkt men det funkar. Blåbärssoppan är min bästa vän. Hungrig som attans eftersom man inte äter så mycket utan snarare gör av med det. Nog om det, jag mår förhållandevis bra nu! 
 
Hästarna har ju givetvis blivit lite lidande i det här men idag ska de få komma ut igen med varsin skritt runda, tror det räcker gott åt dom i ca 50 cm snö i drivor på söder. 
I övrigt ska jag väl inte göra så mycket idag, tänkte redigera lite bilder jag tog på Ebba och Tove häromdagen men här får ni 2 smakprov. 
Kommentera gärna! 
 
 
 
 
 
Tove & Kai (skimmel)
Ebba & Lingon (brun)
0 kommentarer