Dagarna flyter på

När man längtar till något så går alltid tiden så förbannat sakta. Jag vet inte vad jag tycker om detta, jag känner att jag skulle kunna tänka mig att gå i ide. Jag vet som sagt inte när jag var så här trött senast. Och idag har det dessutom var en hektisk dag och dessutom så är det någon som har retat upp mig så måttligt glad idag. Så jag varnar er, jag är på krigsstigen... Nä skämt o sido, men trött som skam. Tur jag är ledig imorgon och sedan bara jobabr helgen, men det räcker! 
 
Idag fick Trixi jogga med hackamoret. Hon är himla fin att rida på hacket verkligen, det måste jag göra oftare. Eftersom att jag är rätt trött så blev det inte mycket jobbat utan mer stadig hand i långa galopper och långa skritt pauser. Lagom avancerat! 
 
Imorgon har jag en ledig dag och då ska det fixas hagar, hästarna ska ridas, gräs ska slås och lite extra pyssel runt om på gården. 
 
Idag fick Trixi även smaka på gräs med munkorgen så klart. 
 
 
0 kommentarer