Roadtrip till Sharpman

Igår morse tog jag 8.30 båten för jag hade planerat att jag skulle åka till Sharpman, behövde foder till pållarna samt att de fyllde 22 år och hade en otrolig rea. 20 % på allt i butiken.  Jag shoppade mitt foder som är från Pavo, Mûsli till båda, Care4life till Trixi och Nature's Best till Figge. Plus en säck Vimital mineraler. 
På rean shoppade en jacka, tunnare modell som de var dessutom 70 % på så den kostade inte mer än 180kr. Vilket fynd liksom. 
 
Hur snygg var inte den då? Otroligt skön att rida i är den iaf :) 
 
Behövde bakskydd med då mina inte sitter bra plus att de bästa paret har gått sönder så då hittade jag dom här. Veredus I know men jag är impad över vilken bra passform plus att de snurrade inte som de andra brukar göra. Till dom blev det matchande framskydd så nu har vi räserskydd :) 
 
 
Reb bönan på åkern igår kväll och de verkar vara ett bra stråk för ryttare,cyklister, joggare och fågelskådare. Vi delade broderligt på plätten. 
Trixi gick super bra, lång och låg form i galoppen och rikitigt höjde ryggen, hon var himla fin! 
Bild med Näs Borg ruin samt Vättern och ett par öron :) 
 
 
0 kommentarer