En fruktansvärt lång dag!

oj vart ska jag börja, denna dagen har varit extremt lång. 
Började som vanligt med att gå upp kl5.00 och fodra hästar och fixa ordning mig för jobbet. Jobbade fram till 11 så åkte hem o lunchade innan det var dags för vedkastning. Köpt 10 kubik av grannen så nu borde vi klara oss hela vintern och nästkommande. 
När det var klart så var det longering för figge som gällde och han var riktigt busig, han fick fnatt och drog iväg, riktigt busig men det är kul att det är krut i gammelgubben. Som grädde på moset så drog han så dant så det knäckte till i hela ryggen så ska bli spännande att se om jag kan komma ur sängen imorgon. 
Men Figaro var riktigt fin och avslappnad och frustade nöjt på slutet. 
 
Trixi fick löslongeras och det var fart i henne med, hon busade och for, glad att jag inte satt på där. Det kunde blivit värre än ryggont. 
Nu ska jag sätta mig och äta men här kommer ett gäng med bilder på mina fina! 
Vill bara säga att jag är så glad att ha Figaro här som sällskap till Trixi, Han är en perfekt häst för mig! 
 
 
0 kommentarer