Shopping på Ullared

Traditionen håller i sig och dessa årliga trippar till Ullared still going strong. 
Dock blev min lite dyrare än den brukar bli. Men jag köpte ju en del med. Tänkte att jag skickar ut en lista på det jag shoppade osv. Så here we go. (kommer inte dock inte ihåg vad allt kostade) 
 
Back on Track stallbandage köpte jag iaf och de kostade 699kr/par så 1400kr totalt för 4 stycken. Tjänade ju 600 kr gentemot Hööks. Så nu ska de vänjas in på Lilla Figg. 
Extra tillskott i form av magnesium,hoof och b-vitamin. 
Pälsglans och liniment (blue lotion) Gillar verkligen den! 
Figg fick också en ny grimma då hans är rätt slitna, dock såg jag att de var en x-full när jag kom hem men hoppas den funkar ändå. Figg fick oxå nya boots att ha i hagen i neopren. 
Stallbandage paddar dom med höögre padd på bak men jag tänkte att det kanske funkar som vanliga ridpaddar med. :) 
 
Shoppade även ridbyxor med silikon skoning till mig och en tröja som är snygg att ha och träna i :) 
Sedan handlade jag ett par vardagsbyxor,linnen,underkläder och strumpor. En massa godis och hårprodukter,ansiktsmasker och lotion typ. 
Landade lite över 4000kr på Ullared. 
Men på vägen hem säger Mamma att Hööks har klubbkväll och att hon kikat på ett ute täcke till sin pålle så där blev det ett stopp och Trixi fick ett nytt ute täcke. Gillar när det är 20% dessutom. Köpte ett Trinity utetäcke 100 gram ordpris 1099kr men med 20% av så blev det 880kr :) 
 
Allt skall provas idag! 
 
Jag är väldigt nöjd med min shopping även om det drog iväg lite men samtidigt så är ju inte BoT gratis men välbehövligt skulle jag tro. Är man 23 ska man prydas som värsta tävlingshästen. 
Hoppas att täckte passar Trixi med :) 
 
 
 
0 kommentarer