Nu är det höst kan man säga

Det har blåst nästintill stormat nu ett par dagar och när det kommer direkt söder ifrån så blir det rätt kraftigt. 
 
Figaro då som är ganska tittig och kan vara lite skvattig tog jag ut på banan idag när det blåste som värst, tänkte att det får bära eller brista. Men han gick som en klocka. Vi joggade mest bara för att imorgon ska vi träna. 
 
Trixi fick gå studsövningen som Figge gjorde igår och det är lite skillnad på dom, Trixi gör det med glädje och ser till att hon får med alla hinder hela tiden även om jag hade egentligen hade 2 övningar men hon körde på 2 i en och det är okej eftersom hon gör det med glädje. 
Imorgon då har hon vilodag och efter jag har tränat så ska jag åka upp till norr och titta på de andra som tränar :) 
 
Här kommer dagen i bilder. Och ja ja vet att jag sitter som en kråka på vissa bilder sorry för det. 
 
 
0 kommentarer