På önskelistan

Dags att spara ihop pengar så att man kan köpa sig det man önskar för framtiden. En av sakerna är en ny allroundsadel då den befintliga jag har inte ligger speciellt bra på någon av mina hästar. 
Jag önskar mig en Thorowgood T8 Allround. Jag gillar Thorowgood, en sedan tidigare T8 dressyr. Perfekt sadel till dressyren men nu önskar jag mig en för uteritter och hoppning. 
 
 
 
Snygg va? :) Och hur skön som helst :) 
 
Det andra jag sitter och kikar på lite är en kamera, en uppgradering till de jag har samt att det jag köpte senast var ju begagnad och 7 år gammal så den har snart gjort sitt. 
Den jag kikar på nu är en Nikon D7500 en uppgradering från D7000. 
Dessutom så är lanseringsåret på kameran 2017 så den är ju väldigt ny och jag har hört mycket gott om den. 
Här har ni den: 
 
 
Det sägs ju också att man får vad man betalar för så jag ska ja ju egentligen inte klaga, fast det gör jag inte heller. Jag vill bara uppgradera mig :) 
 
0 kommentarer