Workoutday!

Gym eller träningsredskap släng er i väggen... Ösa sand är grejen! 
Helvete vilka magmuskler ja kommer få om jag ska ösa av översta lagret på en yta av 20x40 :) De ja, ena hörnet är ok och halva en långsidan, sen har jag öst lite just på spåret på östra långsidan. Vi får se imorgon om det hjälpte något :) 
 
Trixi har ju fått vila i helgen och igår longerade jag för hon behövde springa av sig tyckte jag men det tyckte inte hon, idag har vi joggat och lösgjort henne för imorgon är det träning. 
 
I övrigt för dagen så har hästarna fått komma tillbaka i vinterhagen ett tag tills d har ätit upp den sista ensilagebalen. Öppnade en lagom till d var dags för bete men nu har de fått gått mumsa in sig lite, hagen ska mockas och nu får de gå i vinter hagen ett par dagar till balen är slut. Fodrar med ca 2 skottkärror 2 ggr dagligen. 
 
Men nu tar jag kväll och sedan upp och ladda upp inför morgondagen... Ha en trevlig kväll! 
 
 
0 kommentarer