En rätt chill dag!

Dagen igår spenderades mestadels i soffan, tror jag var trött för jag sov typ hela dagen :) 
Nice som tusan faktiskt, men piggnade till under kvällen och trimmade Trixi över bommar. Hon var himla fin och trevlig igår. Dock så passar jag inte ihop med den sadeln riktigt (allround). Har för mig att jag gillade att rida i den men igår var den mest bara obekväm och skänklarna gled mest omkring. Fy tusan, tacka vet jag dressyrsadeln, i den sitter man som gjutet. 
 
Bosse då som trampat av sig sin ena sko men som tur är så kommer Jenny och hjälper mig att slå dit den. :) 
 
Idag blir det inga chilltimmar i soffan. Ska fixa klart paddocken och dra strömmen igen. Och fixa lite i övrigt på gården :) 
 
 
 
 
1 kommentar
Guccimamma

God morgon fin häst!

Svar: Tackar :)
trixiotess.blogg.se