Det har varit lite för mycket för mig....

Bloggen har fått lida lite och mina kära hästar med. 
 
Jo visst gillar jag att ha många bollar i luften samtidigt men ibland rinner det över även här. Det har vart lite hektiskt på jobbet, många tankar som går, ett projekt på gården som står halvfärdigt och är obrukbart just nu, hästarna har fått lida för det tyvärr. Nu tror jag inte dom lider så hårt iofs men nya tag nu. 
 
Kan ju glädja mig själv och kanske er med att hagarna med pinnplockning och stubbar är klart iaf. Nu ska det bara växa till sig och sedan ska de få gå ut på grönbete när det är lite varmare. 
 
Ena sommarhagen ska utökas och bli helt fyrkantig, det blir nästa projekt. 
 
Nu ska jag pinna ut och fixa stallet innan jag ska iväg och fotografera :) 
 
 
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här med :) 
 
 
0 kommentarer