Vad jag grejar!

Tjejen med alla projekten som dessutom blir gjorda en efter en... Ja vad jag styr! Ibland skulle man kunna tro att jag går på något... och de gör jag ju... På fötterna! ;) 
 
Igår gjorde jag ett hinderförråd då jag har tröttnat på att ha 14 bommar,8 hinderstöd och 8 block i ett hörn i paddocken då man inte kan få den känslan för hörnpasseringar just i sydvästra hörnet. Så fixade till ett lite hål för dom så nu känns paddocken genast större. :) Bild kommer sen! 
 
Igår var även Alina här och hoppade Trixi vilket var kul tror jag att det båda tyckte. Började med en bomserie på 7 bommar som sedan blev upphöjda och sedan till 4 studs. Hade även en kombination med 1 galopp språng i mellan. Det gick himla fint och de såg nöjda oh glada ut. Avslutade med avskrittning lilla skogsrundan. :) 
 
 
Idag blir det att fortsätta plocka pinnar i sommarhagarna och fixa i trädgården :) 
 
0 kommentarer