Living the dream!

Jag hoppas att ingen tog åt sig för mitt inlägg igår för så var det inte menat alls, men ibland behöver man skriva av sig. Sen vilka som läser min blogg det har jag verkligen ingen aning om. Jo jag vet 2-3 st men på inlägget igår hade jag närmare 70 sidvisningar och det händer ju inte allt för ofta. 
Så jag ber om ursäkt till den som tog illa upp men det var så det var. 
 
Nog om det. Idag är det en ny dag med nya möjligheter och dagens planer lyder så här. 
Ta av snökedjor på traktorn och plogen ska upp i ladan. 
Köra ved, sätta staket när det har tinat upp lite, harva paddocken 100 ggr om, 
Försöka städa undan lite hemma, longera Trixi, mocka ut bädden och ja sen är det nog kväll tror jag! Hinner jag så ska jag ut med kameran en sväng. 
 
Men först frukost och kolla klart på innan vi dör för den somnade jag ifrån igår. :) 
 
Ha en trevlig dag! 
0 kommentarer