Jag tror på variation!

Trixi börjar bli lite stum i munnen nu plus att hon gärna tar och biter sig fast på bettet. 
Hon var iofs rätt fin igår men tror att det är variation som gäller. Jag får helt enkelt börja rida mer på hacket. 
 
Igår då så skulle det filmas var tanken men jag har svårt att se mig själv på film och sen kunna lägga upp det. Det krävs mer träning och man är ju självkritisk. Frågorna man ställer sig är ju mest hur fan ser det ut egentligen? Känslan är en helt annan mot hur det faktiskt ser ut. 
 
Igår provade vi lite enkla byten igen och hon var riktigt taggad så hon hade helt glömt bort hur man saktade av till skritt. Det vart snarare någon hastig avsaktning eller så blev det byten rakt av. 
Skritten existerade knappt.Söt är hon ändå, men mycket tragglande så fick vi till det med. 
 
Lägger upp filmer när jag fått fler och kan klippa ihop det. 
 
Nu ska jag börja göra mig ordning för idag blir det Ullared. :) 
0 kommentarer