Det funkade - helt fantastiskt!

Det är ju helt fantastiskt vad saker kan funka bra trots att det ligger 70 cm ner i marken! 
 
Det är vatten i från mitt dräneringsrör.... YAAY! 
 
Idag har jag gått bredvid en sista gång inne på Annero och nu väntar jag mest på att det ska trilla in lite jobb.. 
Dagen har väl rullat på lite segt där mitt på dagen dock men det har i vilket fall gått rätt bra. 
När jag kom hem var det Trixi som gällde. Hon har haft lite ofrivillig vila där när det kom mycket snö och vi inte hade snösulor och det blev bara jätte styltor så då blev det som det blev. Men nu är det dags att ta tag i det så idag longerade vi för att få ur lite energi. 
Mitt i storm och regn ( vilket det alltid ska göra när vi ska ut..det slår aldrig fel) Men fröken var pigg och glad. frustade nöjt och avslutade med avskrittning ner till västra vägen. 
Imorgon ska jag fixa till de värsta hålen i paddocken och sätta upp liten löshoppningsbana för att hon ska få komma igång lättare och mjuka upp sig. 
Varvat med spikmattorna varannan dag! 
 
Nu till något annat. 
Jag beställde igår från cyberphoto en fjärrutlösare och idag låg den på lådan. SÅ imorgon ska jag ut och öva så får ni se resultatet. 
Ha en bra kväll mina vänner! 
0 kommentarer