VV still going strong :)

Jo jag kan väl ärligt erkänna att lite socker abstinens har jag faktiskt haft de första dagarna med fruktansvärd huvudvärk och typ skakat.. Härlig känsla! Men nu börjar det lugna sig och jag har lagat ett par måltider av VV.s recept och de är ju över förväntan smaskigt. Gjorde något taco liknande igår som var galet gott. :) 
Och tränar gör jag med i form av cykel och promenader. Idag cyklade jag runt stigby och de var uppför hela rundan mer eller mindre.... och motvind och segt uppför på hemväg, härligt!! Dessutom började regna o hellre det än gassande sol må ja säga. 
6,3 km blev det idag... Imorgon blir de samma runda fast att gå i stället :) 
 
Trixi har fått vara ute med Bo nu i 2 dagar med sin munkorg och det går bra, hon har fått in snitsen på det och kan även dricka med den så perfekt, dessutom har hon itne plockat av den än vilket jag trodde, hon brukar alltid ta av sig grimman :D Så kan ju även hända med denna lixom. 
Idag har de sprungit som stollar oxå så motion får hon med. Ska låta de gå ett par dagar och sen blir det ut och skritta för hand i en månadstid. 
Även om jag tycker att den här fånghistorien har varit seg och långsam så är jag glad att det ändå bara var 8 veckor på box. Hon har varit rätt odräglig att hantera ändå. Men nu börjar vi smått med promenader på mjukt underlag i någon månad sucsessivt öka tiden på denna månaden och vi håller tummarna att hon inte får något återfall.
 
Nu får det vara färdig uppdaterat för jag måste åka och jobba klart min delade tur... :) 
Ha en fin dag mina vänner och andra läsare :) 
 
 
0 kommentarer